नेपाली फिल्मको व्यापारः ‘चल्दा औषत कमाई, नचल्दा निर्माता सडकमै’

नेपाली फिल्मको व्यापारः ‘चल्दा औषत कमाई, नचल्दा निर्माता सडकमै’

गतबर्षको अन्तिम हप्ता रिलिज भएको चलचित्र ‘ए मेरो हजुर ३’को व्यापार नेपाली चलचित्रको बजार अनुसार बम्पर नै हो । किनकी, सो समयमा चलचित्रले ९ करोड माथिको ग्रस कलेक्शन गरेको चर्चा पनि भयो । धेरैलाई लाग्यो, चलचित्रबाट निर्माता सुनिल कुमार थापाले राम्रै पैसा छापे ।

तर, बाहिर हल्ला भए जस्तै के निर्माताको हातमा मनग्गे पैसा नै आयो त ? निर्माता सुनिल कुमार थापाले अनलाइनखबरसँग भने–‘बाहिर जे जस्तो हल्ला भएपनि मेरो चलचित्रको ग्रस कलेक्शन ८ करोडको हारहारीमा छ । तर, मेरो लगानी २ करोड ८६ लाख छ । प्रचारसहित ३ करोडको हारहारीमा खर्च भएको छ । नेपालबाट मैले लगानी मात्र उठाएको छु ।’

उनले, चलचित्रको कमाइले लगानी मात्र सुरक्षित भएको बताउँदै डिजिलट राइट्स, विदेशमा प्रदर्शन आदिका कारण केही फाइदा भएको सुनाए । तर, अहिले विदेशमा पनि आफ्नो पीआरका कारणले मात्र केही देशमा चलचित्र प्रदर्शन हुन सकेको छ । होइन भने, नेपाली चलचित्र कुनै पनि देशमा बलिउड र हलिउड चलचित्र जसरी रिलिज हुँदैनन् । निर्माताको पीआरले सबै देशमा संभव छैन । यो बर्ष चलचित्र ‘जात्रै जात्रा’ले अष्ट्रेलियाबाट राम्रो कमाई गरेपनि अरु चलचित्रको अवस्था सुखद छैन ।

निर्माता थापा भन्छन्–‘एउटा चलचित्र ५–६ हप्ता राम्रोसँग हलमा चल्यो भने निर्माताको हातमा २८ देखि ३० प्रतिशत शेयर आउँछ । यसैले महंगो बजेटको चलचित्रलाई त लगानी उठाउन नै समस्या पर्छ ।’

निर्माता थापाका अनुसार, चलचित्रमा लगानी कम गर्न नसक्ने हो भने निर्माताले नेपालबाटै चलचित्रले बम्पर कमाउँदा पनि लगानी उठाउन सक्दैनन् । यसका लागि कलाकारदेखि सबैले पारिश्रमिकमा संझौता गरेर केही बर्ष काम गर्नुको विकल्प नै छैन ।

यता, वितरक सुनिल मानन्धरको तर्क पनि सुनिल कुमार थापाको जस्तै छ । उनले वितरण गरेको पछिल्लो चलचित्र ‘जाइरा’ बक्स अफिसमा ध्वस्त भयो । यसो हुँदा करिब २ करोड खर्च लागेको भनिएको यो चलचित्रका निर्माताको हातमा १० लाख पनि परेको छैन ।

चलचित्र बम्पर चल्यो भने निर्माताको हातमा लगानी मात्र उठ्ने, तर चलेन भने निर्माता सडकमै आउने अवस्था छ । यसले, नेपाली चलचित्रमा लगानी गर्नेहरु टाढिदै गएका छन् ।

नेपाली चलचित्रले फराकिलो बजार खोज्न सकेको छैन । सानो बजारमा सिमित दर्शकमा रुमल्लिएको चलचित्र क्षेत्रमा अहिले चलचित्र मेकिङ महंगो बन्दै गएको छ । यसको प्रत्यक्ष असर निर्माताको लगानीमा पर्न थालेको छ । वितरक मानन्धर भन्छन्–‘पोष्टर टाँसेको पैसा पनि नउठाउने चलचित्र त ७० प्रतिशत छन् । ५ प्रतिशतले निर्मातालाई नाफा दिएका छन् । बाँकी २५ प्रतिशत चलचित्रले ५ लाख ग्रस गर्न पनि मुश्किल छ ।’

उनले, धेरै निर्माताले हावामा गफ दिने गरेको पनि सुनाए । मानन्धर भन्छन्–‘अहिले यूनिटीको धन्दा जस्तै भयो । आफू डुबेपछि विदेशबाट आउने व्यक्तिलाई चलचित्रको कमाई बबाल नै छ भनेर लगानी गर्न लगाउने क्रम बढ्यो । जसलेगर्दा, निर्माताको पैसा पर्दामा देखिएन, विचबाटै गायब भएको छ ।’

अहिले निर्माताको लगानी विचमै हराउने गरेको र पर्दामा नदेखिने गरेको पनि ठूलो समस्या भएको सुनिलको भनाई छ । यो बर्ष रिलिजमा आएका ‘दाल भात तरकारी’ले मुश्किलले लगानी उठाएको अवस्था छ भने ‘जात्रै जात्रा’ले नेपालबाट केही लाख रकम नाफा कमाएको छ । तर, महंगो लगानी गर्ने निर्माताका चलचित्रले बम्पर व्यापार गरेपनि नाफा कमाउन भने मुश्किल हुन थालेको छ । २ बर्ष अगाडि रिलिज भएको चलचित्र ‘कृ’का निर्माता यही समस्यामा परेका थिए ।

यो अवस्था कम गर्न चलचित्रको बजार बढाएर लगानी कम गर्नुपर्ने तर्क धेरै लगानीकर्ताको छ । यसमाथि, चलचित्र रिलिजको समयमा हुने राजनीति, हलवालाको चेपुवा आदिको शिकार त निर्माता बारम्बार हुँदै आएका पनि छन् ।

नेपाली चलचित्र गतबर्षको तुलानामा यो बर्ष कम बनेका छन् । चलचित्र निरन्तर असफल हुनु, बाहिर हल्ला भएजस्तो आम्दानी नहुनु आदिले पनि लगानीकर्ता निराश छन् । यसका लागि सबै निकायले सोच्न आवश्यक छ । होइन भने, राम्रा मेकर पनि एक–दुइवटा चलचित्रमा लगानी गरेर टाढिने अवस्था सिर्जना भैरहेको छ । 

प्रतिक्रिया व्यक्त गर्नुस्
CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus (0 )